PROGRAM

  • Service design: megéri minden ügynökségnek beleugrania, és hogyan lehet beárazni a termékfejlesztést?

Beszélgetés a reklámügynökségek service design és UX területre merészkedéséről. Hol van a terület helye, miért éri meg, milyen kompetenciákat igényel és hogy fogadják az ügyfelek? Egyáltalán mit keresnek itt a reklámügynökségek?
Résztvevők:
Artificial Group
Bold Ideas
Isobar Budapest
További résztvevők felkérés alatt.

  • Kivagyunk a kamu influencerektől. Ti is? Beszélgessünk róluk!

Magyar Instacelebek masszív délkelet-ázsiai követőbázissal, botkövetések, botlájkok és botkommentek, napról napra változó termékposztok és a hitelesség kérdése.
Résztvevők:
Vaszary Ádám, a Positive Adamsky alapítója, a Nonfluencer kampány egyik ötletgazdája
További résztvevők felkérés alatt.

  • Hamarosan a félrevezető influencer-aktivitásokat is bünteti a hatóság. Mire figyelj oda, ha velük dolgozol

Véget ért a türelmi idő: a GVH mostantól bizony komolyan büntetheti a jelöletlen influencer marketinget, hiszen az is reklám, szabályok vonatkoznak rá. Mit szabad, mit nem, hogyan etikus és jogszerű az influencer marketing használata.
dr. Zenisek Andrea, a GVH Fogyasztóvédelmi Irodájának vezetője

  • Mit fogunk nézni ősszel a tévében? 

Itthon is a saját gyártású sorozatok korszakát éljük, ám az eddigi felhozatalból egyelőre csak a vígjátéksorozatok értek el igazán nagy nézettséget. Mi ennek az oka, és mit szűrnek le a produkciós cégek és tévés vezetők az eddigi tapasztalatokból? Mivel készülnek a magyar sorozatfejlesztő műhelyek?
Résztvevők:
Erdős Ákos,
a Paprika Studios vezérigazgatója
Hámori Barbara, a ContentLab & Factory alapítója, vezetője
További résztvevők felkérés alatt.

  • Hova mennek a magyar fiatalok a Facebookról, és merre mozog az interneten a többi korcsoport?

Facebook, Snapchat és a többiek - folyamatosan csökken a fiatalok száma a Facebookon. Hol lehet őket elérni helyette? Milyen típusú tartalmat fogyasztanak? Ha nem a fiatalokat, kiket érhetnek el a hirdetők a Facebookon?
Eladó: Gemius

  • Elérték-e a tiniket a közelmúlt cyberbullying és szexuális felvilágosító kampányai, és mit tanulhatunk belőlük?

Marosi Gergő, kreatívigazgató, Mito
Mészáros Antónia, ügyvezető, Unicef Magyarország
További résztvevők felkérés alatt.

  • Mi történik, ha szabad kezet adsz a reklámzenéd készítőinek, és mit ne kérj tőlük soha?

Résztvevők felkérés alatt.

  • Frankó holmik órája: 6 vagány friss kampány készítői és megrendelői a kampányok hátteréről

Borsodi Szituk
Cofidis álhírek
Dove x Getty
Magnet: lehetsz másképp is jófej
Mizse, a család Vizse
Nissan x Kékes

Részletes program hamarosan.

    
 A programváltozás jogát fenntartjuk!