PROGRAM

8.45-9.15  REGISZTRÁCIÓ

9.15-9.45  Hogyan nem lesz rémálom egy influencer-együttműködés
moderátor: Szerényi Szabolcs / Kreatív, főszerkesztő-helyettes
Ádám Orsolya / Positive PR, Account Manager
Bujdosó Bianka / ACG, Client Service Director
Pőcze Balázs / Mito, kreatívigazgató
Szabó Gergő / Special Effects Media, ügyvezető
Vaszary Ádám / Adamsky Budapest, ügyvezető igazgató   

9.50-10.10  Mire kell celeb, mire kell influencer és mi a különbség?
moderátor: Puskár Krisztián / Kreatív, szerkesztő
Hajagos Rita / Red Lemon Media, managing partner                 
Istenes Bence       
Kende-Hofherr Krisztina / TMC Management, tulajdonos, ügyvezető

10.15-10.45  Hogyan lett a csirkefarhátból rap és szeretet? Virágzó áruházi márkák
moderátor: Pál Zsombor / Kreatív, főszerkesztő
Dárdai Adrienn / CBA, marketing igazgató
Gellért Emese / Memo Communications

10.50-11.15  Milyen a magyarokkal? Külföldi kreatívigazgatók és szenior kreatívok
moderátor: Pál Zsombor / Kreatív, főszerkesztő
Gregg Harper / Team Red, kreatívigazgató
Guilherme Somensato / DDB Budapest, head of art
Robin Smith / Ogilvy/Geometry cégcsoport, kreatívigazgató
                     

11.20-11.40 KÁVÉSZÜNET

 

11.40-12.05  Mit ne csinálj a reklámfilmed rendezőjével?
moderátor: Bicsérdi Ádám / Kreatív, szerkesztő
Herendi Gábor / filmrendező
Miki357 / filmrendező
Sós Bálint / filmrendező

12.10-12.45 Hogyan tartod meg az embereidet az ügynökségnél és hol keresed az újakat?
moderátor: Szerényi Szabolcs / Kreatív, főszerkesztő-helyettes 
Balatoni Zsófia / Uniomedia Communications, ügyvezető igazgató
Blaskó Nikolett / ACG, CEO

Járadi Judit / Geometry, vibe manager
Sipos Dávid / HPS Experience, CEO

12.50-13.00  Lehet, hogy hülyeségre költöd a pénzt az online videóiddal
Juhász Péter / Buzzword Strategies, PR expert

13.05-13.15  Ügynökségi Népszámlálás első eredmények
Marosi Gergő / Mito, kreatívigazgató
Nagy László / ACG, kreatívigazgató

 

13.20-14.20  EBÉD

 

Frankó Holmik Délutánja: villámprezik friss munkákról, kulisszák mögötti sztorik

14.20-14.28 Milyen a Spotify-jal dolgozni? Az OTP a fesztiválokon
Gáspár Bence / OTP Bank, kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályának vezetője
Szabó Veronika / HPS Experience, Digital account director 

14.30-14.38 Álláskereső kutyák és az országot körbeturnézó Hipernet Fagyi
Horváth Gergő / Artificial Group, kreatívigazgató
Tumó Nóra / Telenor, kampány lead

14.40-14.48 Az event marketing és az influencer-kommunikáció szerelemgyereke: a Hyundai Kona különleges bemutatója
Koródi Zsuzsanna / XTRM Group,  account director
Ördög Ibolya / Hyundai Holding Hungary, Marketing és kommunikációs vezető

14.50-14.58 Élő locsolás Facebookon: Telekom Locsolive
Katus Kriszta / Magyar Telekom, social media menedzser
Nagy Máté / DDB, senior kreatív

15.00-15.08 Iparági sztereotípiákon túllépve vezették be a Cherrisk biztosító-startupot
Imre Kata / Cherrisk, marketingigazgató
Zámbó Anna / Republic Group, PR-vezető

15.10-15.18 A Staropramen összehozta a menő kaját a menő zenével
Kovács Dániel / Roxer, kreatívigazgató
Szabó Virág / Borsodi Sörgyár, premium brand menedzser

15.20-15.28 A Budapest Bank Afrikába küldte Pamkutyáékat, hogy jussanak haza készpénz nélkül
Jávor Bence / Greenroom, group head
Pamkutya
Tihanyi Szabolcs / Budapest Bank, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető

15.30-15.38 Egy nemzetközi influencer-közösséget megmozgató Wizz Air-kampány, avagy: van élet a hagyományos „meglepetés-utaztatáson” túl
Spák Boglárka / Wizz Air, Regionális Marketing Manager
Szabó-Ámon Ágnes / Ogilvy, Senior Account Executive

15.40-15.55 Eléneklős, megelevenítős, választós: Comedy Central és Paramount Channel promók
Beke Dániel / Comedy Central, Senior Promo Producer
Kabai Dániel / Comedy Central, kreatívigazgató

16.00-16.08 Audio Studio egy Golden Drum arannyal díjazott különleges rádióreklám sztorija
Szűcs Gábor / Café Communications, kreatívigazgató

16.10-16.18 Kerülj be a Szépműbe! OTP és virtual reality
Gáspár Bence / OTP Bank, kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályának vezetője
Nagy Gábor / Mito, senior creative 

16.20-16.25 A banán-barack, az para. NMHH cyberbullying felvilágosító kampány
Babucs Péter / Mito, lead creative

16.30-16.38 Volkswagen Amarok VS villamos ki nyeri a meccset?
Bujáki Zsolt / Volkswagen Haszonjárművek, Marketing Manager
Tőrös Balázs / Fastbridge, Head of Concept Team

16.40-16.48 Gyönyörű animációval vezették be a piacra az új Danone kaukázusi kefírt
Puskás Balázs / VMLY&R, senior copywriter
Rossprim Dániel / VMLY&R, account manager

    
 A programváltozás jogát fenntartjuk!