PROGRAM

8.45-9.15  REGISZTRÁCIÓ

9.15-9.45  Hogyan nem lesz rémálom egy influencer-együttműködés
Ádám Orsolya / Positive PR, Account Manager
Bujdosó Bianka / ACG, ügyfélkapcsolati igazgató
Pőcze Balázs / Mito, kreatívigazgató
Szabó Gergő / Special Effects Media, ügyvezető
Vaszary Ádám / Adamsky Budapest, ügyvezető igazgató
                 

9.50-10.10  Mire kell celeb, mire kell influencer és mi a különbség?
Hajagos Rita / Red Lemon, managing partner                 
Istenes Bence       
Kende-Hofherr Krisztina / TMC Management, tulajdonos, ügyvezető

10.15-10.45  Hogyan lett a csirkefarhátból rap és szeretet? Elburjánzó áruházi márkák
Bíró Balázs / Auchan, márkaigazgató
Dárdai Adrienn / CBA, marketing igazgató
Gellért Emese / Memo Communications

Maczelka Márk / SPAR, Kommunikációs vezető

10.50-11.15  Milyen a magyarokkal? Külföldi kreatívigazgatók és szenior kreatívok
Gregg Harper / Team Red, kreatívigazgató
Guilherme Somensato / DDB, head of art
Robin Smith / Geometry, kreatívigazgató
                     

11.20-11.40 KÁVÉSZÜNET


11.40-12.05  Mit ne csinálj a reklámfilmed rendezőjével?
Herendi Gábor / filmrendező
Miki357 / filmrendező
Sós Bálint / filmrendező

12.10-12.45 Hogyan tartod meg az embereidet az ügynökségnél és hol keresed az újakat?
Aczél László / VMLY&R, ügyvezető igazgató
Balatoni Zsófia / Uniomedia Communications, ügyvezető igazgató
Blaskó Nikolett / ACG, alapító-ügyvezető

Járadi Judit / Geometry, vibe manager                  
Nagy Annamária / HPS Experience, HR Strategy Director / Advisor
                     

12.50-13.00  Lehet, hogy hülyeségre költöd a pénzt az online videóiddal
Juhász Péter / Buzzword Strategies, PR expert

13.05-13.15  Minden évben aranyeső
Gricz István / Katona József Színház, Kommunikációs és értékesítési vezető

13.20-14.20  EBÉD


Frankó Holmik Délutánja: villámprezik friss munkákról, kulisszák mögötti sztorik

Eléneklős, megelevenítős, választós: Comedy Central és Paramount Channel promók
Comedy Central
Paramount Channel

Kerülj be a Szépműbe! OTP és virtual reality
Gáspár Bence / OTP Bank, kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályának vezetője
Nagy Gábor / Mito, senior creative 

A banán-barack, az para. NMHH cyberbullying felvilágosító kampány
Babucs Péter / Mito, lead creative

Álláskereső kutyák és az országot körbeturnézó Hipernet Fagyi
Horváth Gergő / Artificial Group, kreatívigazgató
Tumó Nóra / Telenor, kampány lead

Gyönyörű animációval vezették be a piacra az új Danone kaukázusi kefírt
Falvay László / VMLY&R, kreatív igazgató
Szalainé Aszódi Júlia / Danone Magyarország, Brand Manager

A Budapest Bank Afrikába küldte Pamkutyáékat, hogy jussanak haza készpénz nélkül
Jávor Bence / Greenroom, group head
Pamkutya
Tihanyi Szabolcs / Budapest Bank, lakossági marketingkommunikációs csoportvezető

Iparági sztereotípiákon túllépve vezették be a Cherrisk biztosító-startupot
Imre Kata / Cherrisk, marketingigazgató
Zámbó Anna / Republic Group, pr-vezető    

Élő locsolás Facebookon: Telekom Locsolive
Balogh Zsolt / DDB, kreatívigazgató

Egy nemzetközi influencer-közösséget megmozgató Wizz Air-kampány, avagy: van élet a hagyományos „meglepetés-utaztatáson” túl
Szabó-Ámon Ágnes / Ogilvy, Senior Account Executive
Poós Zsuzsa / Wizz Air,  Head of Marketing

Audio Studio egy Golden Drum arannyal díjazott különleges rádióreklám sztorija
Szűcs Gábor / Café Communications, társ kreatívigazgató

Volkswagen Amarok VS villamos ki nyeri a meccset?
Tőrös Balázs / Fastbridge, Head of Concept Team
Bujáki Zsolt / Volkswagen Haszonjárművek, Marketing Manager

Milyen a Spotify-jal dolgozni? Az OTP a fesztiválokon
Gáspár Bence / OTP Bank, kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályának vezetője
Szabó Veronika / HPS Experience, Digital account director
      

Az event marketing és az influencer-kommunikáció szerelemgyereke: a Hyundai Kona különleges bemutatója
Koródi Zsuzsanna / XTRM Group,  account executive
Ördög Ibolya / Hyundai Holding Hungary, Marketing és kommunikációs vezető

    
 A programváltozás jogát fenntartjuk!