Május 13., Csütörtök

Délelőtt - 9:30-12:00

BRand restart

Egy éve ilyenkor mindenki félretette a márkastratégiáit, aztán kiderült, hogy egyenesen ki is lehet dobni őket. Hogyan tervezett újra öt vezető vállalat és márka? Előadások + kerekasztal!

+ Juhász Péter Tibor, márkaigazgató, Vodafone Magyarország

+ Szinai Ádám, marketingkommunikáció és PR vezető, CIB Bank

+ Mérő Ádám, regionális médiamenedzser, Coca-Cola Magyarország

+ Sándor Gabriella, marketing- és kommunikációs igazgató, Libri-Bookline

+ Burka Szilvia, marketing és online szolgáltatások igazgató, Praktiker

Meddig fogom még olyan áruk hirdetéseit nézni, amiket már megvettem?

Remarketing problémamegoldó és jósló kerekasztal.

+ Erőss Csaba, digitális médiastratéga, Dentsu Aegis Network Hungary

+ Vadász Illés, Industry Manager, Google

Délután 14:00-16:00

Minden a képernyős trendekről az rtl magyarországgal

Előadások + interaktív beszélgetések

+ Mit nézünk, ha nem tévét? Streaming platformok és szokások Magyarországon
G
rósz Judit, digitális és üzletfejlesztési igazgató a magyar streamingpiac állását mutatja be, majd egy beszélgetésben megvitatjuk a streamingpiacban rejlő lehetőségeket vele és Jüttner Ádám kutatóval.

Hogy a tévében nincs semmi újdonság?  
Kolosi Péter, vezérigazgató-helyettes, programigazgató, sem csupán az RTL Magyarország tartalmairól mesél, de arról is, milyen trendeket látni a világ nagy vagy épp egzotikus tévés piacain, fizikai és virtuális tartalomvásárain, és ezekből mi lehet releváns itthon a következő időszakban. Előadása után őt is élőben kérdezzük majd
veletek együtt! 

Hipnózis 2021: 7 insipiráló kampány a mezőnyből

A Nagy Kreatív Nap programjának összeállításakor még nem ismerjük a Hipnózis eredményét, de kiválasztottunk ötöt, amely elsősorban ügynökségeknek tanulságos lehet, hogy a készítők bemutassák őket.

+ Anyák napja, Magyar Telekom + DDB Budapest

+ Madárdal, WWF + Laboratory Group

+ Greenlook Top, Romani Design + Wavemaker

+ 6:3, Magyar Telekom + Mito

+ Me Time Room, Westend + VMLY&R

+ Kinyomok 10 kilót, Decathlon + Wavemaker + Antilope Kid

+ Szenior nagykövetek, Magyar Telekom + DDB Budapest

mÁjus 14., péntek

Délelőtt - 9:30-12:00

Ügyfélélmény a lockdownban:  digitalizációs sikertörténetek

Az Erste bank a járvány közepén mutatta be az új, George nevű platformját, míg a Games For Businessnek kéziféket rántó megrendelőkkel kellett szembenéznie - hogyan lehet újítani, miközben a világban folyamatos a bizonytalanság?  A Comnica kutatásából pedig kiderül, hogyan változott a márkák kommunikációja és az ügyfelekkel való kapcsolata is!

+  Kiss Huba, Head of Marketing, Comnica

+  Bartus Szilvia, Head of Creative Solutions, Marketing &  PR, Erste Bank

+  Vendler Balázs, Chief Executive Officer, Games For Business

Hipnózis 2021: 4 insipiráló kampány a mezőnyből

A Nagy Kreatív Nap programjának összeállításakor még nem ismerjük a Hipnózis eredményét, de kiválasztottunk négyet, amely elsősorban ügynökségeknek tanulságos lehet, hogy a készítők bemutassák őket.

+ Borsodi Szitu csak Nektek, Borsodi Sörgyár + Mito

+ Hihetetlen küldetés, Cofidis + Spice Communication

+ Karácsony 2020, Telenor + Artificial Group

+ Mental Airbag, BMW Group Hungary + Wavemaker

Videós rétegtartalmak

A járványévben a munka mellett a kikapcsolás helyszíne is ugyanaz a négyzet lett, el is árasztott mindent a képernyőkön keresztül fogyasztott tartalom. A délutáni kerekasztalon arról beszélgetünk majd, milyen tapasztalatai lettek a content előállítóknak és terjesztőknek.

+ Osváth Zsolt, digitális tartalomkészítő, Zshowtime

+ Radnai Márk, művészeti vezető, SzínházTV

+ Steiner Kristóf, hivatásos történetmesélő, Kristóf's Kitchen

 

A streamelés ingyenes, de regisztrációhoz kötött:

 

 

TÁMOGATÓNK:


EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNERÜNK:

 

TECHNIKAI PARTNERÜNK:

 

KAPCSOLAT:

Mohai Fanni
mohai.fanni@pphmedia.hu

Tóth Jázmin
toth.jazmin@pphmedia.hu