Nagy Kreatív Hét

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik!

Tartsatok velünk, üljetek be akár az irodai gépetek előtt az előadásokra, tegyétek fel a kérdéseiteket élőben a kerekasztal-beszélgetések résztvevőinek épp úgy, mintha egy teremben lennénk.

Időpont: 09.29-10.01.
Program: 1 - 1,5 órás sávok három nap délelőttjein és délutánjain szétszórva, hogy beleférjen a munkahétbe. Jegyezd fel a naptáradba a számodra érdekes topikokat és nézz be hozzánk virtuálisan!

Mutatjuk a menüt:

Szeptember 29., kedd, 10.00 - 11.00

1. 2020, a paradigmaváltás éve a hazai médiában?

Mi történik és milyen trendek látszanak a magyar média szokásosnál is hepehupásabb 2020-as évében? Update médiaügynökségi és tévés kereskedelmi szemmel és kerekasztal a magyar internet szaporodó fizetős tartalmairól.

Előadók: Bacsa Gábor (Carat Hungary, Ügyvezető), Csikesz Erika (TV2 Csoport, értékesítési igazgató), Dudás Gergely (RTL Magyarország, kereskedelmi igazgató).

A kerekasztal résztvevői: Erdélyi Péter (444.hu, újságíró), Grósz Judit ( RTL Magyarország, digitális- és üzletfejlesztési igazgató), Kárpáti Márton (Telex, alapító), Szauer Tamás (HVG, marketing és terjesztési igazgató), Zulik Ákos (Central Médiacsoport, üzletfejlesztési igazgató)

Szeptember 29., kedd, 14.00 - 15.30

2. A TikTok kamrája - nyerésre áll az influenszer-marketing a Covid ellen?

Hogyan változott az influenszerek felelőssége a járványhelyzet alatt, egyáltalán hogyan befolyásolta ezt a szegmenst az új helyzet? Hol mennek félre az együttműködések, és hogyan lehetne ezen egyszerűen és gyorsan változtatni? Mit hoz a poszt-Covid időszak az influenszerek és ügynökségeik számára, és hogyan érdemes ma újgenerációs felületek (TikTok, Twitch, Snapchat) felé nyitni?

Előadó: Molnár Dávid (Sokan kértétek Instagram-oldal kitalálója)

A kerekasztal 1.: 
Gyártási és tartalmi tanulságok a Covid-alatt, felelős tartalomgyártás
résztvevők: Kajdi Csaba "Cyla" (influenszer, a Visage modellügynökség tulajdonosa), Lovas Tamás (Decathlon, marketing igazgató), Kisgyörgy Zsófia (Special Effects Media, sales manager)

Előadó: Barna Péter (Telekom, szegmens kommunikációs vezető)

A kerekasztal 2.: Márkák szerepe a TikTokon, újgenerációs felületek
résztvevők: Maróy Krisztina (Glamour, főszerkesztő), Dévald Ákos (Post For Rent, Head of Talent), Horváth Ádám (NuHeadz Talent Management, alapító), Hernádi Bence (influenszer)

Szeptember 30., szerda, 10.00 - 11.15

3. Reklám!

Mit lehet mérni a reklámban? Milyen szinten mérhetők egy szpotra adott érzelmek? Megértenek-e a fókuszcsoportok egy animatikot? Hol marad a bevállalósság, ha mindent megpróbálunk előre jósolni? Miben, hogyan kellene mérni a hosszú távú hatást, és hogyan jelennek meg ebben a nem kereskedelmi márkacélok?
A kerekasztal 1 résztvevői: Kovács András Péter (Magyar Telekom, szegmenskommunikációs vezető), Marosi Gergely (Mito, kreatívigazgató), Ottlik Dávid (Synetiq, alapító) 

Merre megy a magyar reklám? Miben egyedi és milyen területen kaphatná jobban össze magát? A Hipnózis zsűrizése után a külföldi zsűritagok, köztük a több éve visszatérők osztják meg a benyomásaikat.
A kerekasztal 2 résztvevői: Mark Tungate (EPICA Awards, tartalmi vezető), Ricardo Distefano (TBWA\Germany, kreatívigazgató)
Moderál: Pál Zsombor (Kreatív magazin, főszerkesztő)

Szeptember 30., szerda, 14.00 - 15.30

4. a) Eljött a hibrid rendezvények ideje?

Mi várható ősszel és mi lesz jövőre? Rendezvénypiaci résztvevőkkel beszélgetünk arról, hogyan írt át mindent a járvány, milyen hibrid megoldásokkal lehet alkalmazkodni és hogy mindez mit jelent a különböző szereplők számára.

A kerekasztal résztvevői: Duca Andrea (HD Group Kommunikációs ügynökség, ügyvezető partner), Erdős Ákos (Hello Event, ügyvezető), Salem Dániel (Heineken Hungária, Országos Trade Marketing Menedzser), 
Végh Tamás (Bo - Live Branding Agency, operatív vezető)

4. b) Zenés, táncos

A Covid-19 súlyosan érintette a zeneipart is, a kormány által kitalált támogatási projektek körül pedig elég sok a kérdőjel. Hogyan húzzák ki a klubbok, a fesztiválok és a zenekarok? Milyen lehetőségeket adhatnak kreatív üzleti együttműködések?

Előadó: Sántha Tamás (Magyar Telekom, BTL és Szponzorációs vezető)

A kerekasztal résztvevői: Czeglédi Szabolcs (Akvárium Klub programigazgató, Bánkitó Fesztivál booker, Platon Karataev/Galaxisok/Middlemist Red menedzser), Dr. Soltész Péter (Punnany Massif menedzser, AM:PM Music lemezkiadó vezető), Weyer Balázs (A Music Hungary Szövetség elnöke)

Október 1., csütörtök, 10.00 - 11.15

5. Felelős márkák Covid után

A járvány alatt előtérbe került a munkaerő megtartása, hogyan kommunikálja ezt hatékonyan és megnyugtatóan egy nagyvállalat? Milyen PR-kihívásai voltak 2020-nak eddig, milyen, eddig nem látott feladatai voltak a pr-ügynökségeknek? Kerekasztal-beszélgetést is szervezünk a témában: hogyan került minden eddiginél jobban előtérbe a purpose driven marketing fogalma, milyen felelőssége van a márkáknak egy világjárvány idején, milyen márkakommunikációs vonzatai vannak ennek, és hogyan hat ez a kreatív stratégiák megalkotására?

Előadók: Bödör András (Telekom, Senior brand expert), Kreiter Éva (Dreher, HR-igazgató), Szántó Balázs (Noguchi Porter Novelli, ügyvezető)

A kerekasztal résztvevői: Balatoni Zsófia ( Uniomedia, társ-ügyvezető), Pőcze Balázs (Mito, kreatívigazgató), Szabó Béla Attila (Magyar Telekom, márkakommunikációs igazgató), Szinai Ádám (CIB, marketing- és kommunikációs igazgató)

Október 1., csütörtök, 14.00 - 15.00

6. Folytatjuk!

Folytatjuk! De hogyan? A koronavírus alapszabályokat írt át a magyar médiacégek és ügynökségek működésében. Honnan dolgozik tovább a magyar média-és kreatívipar? Milyen lesz a jövő? Milyen hatással volt a kényszer-home office az emberekre?

Előadók: Hujber Adrienn (Pszichológus), Kusztor Csaba (ComLab, társtulajdonos)

A kerekasztal résztvevői: Kotroczó Róbert (RTL Magyarország, Hírigazgató), Kusztor Csaba (ComLab, társtulajdonos), Somlói Zsolt (Mindshare, ügyvezető)

Érint? Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!