Babucs Péter

lead creative

Mito

Babucs Péter vagyok, lead creative-ként dolgozom a Mitoban olyan márkákon, mint a Telekom, Coca-Cola, OTP, vagy az NMHH.

Dárdai Adrienn

marketing igazgató

CBA

2010. január óta erősítem a CBA Kft. csapatát. A ranglétra minden fokát megjártam, marketing asszisztensként kezdtem a vállalatnál, majd marketing vezetőként folytattam, jelenleg marketing igazgatóként a CBA és Príma márkákért felelek a csapatommal.

Gellért Emese

Creative strategist

Memo Communications

Kreatív szabadgondolkodó, forgatókönyvíró. Pályafutását több mint húsz évvel ezelőtt a Leo Burnettben kezdte, később a Grey-hez igazolt, ahol pár éveb belül az ügynökség kreatívigazgatója lett; az általa irányított csapattal az ügynökség számos díjat és megbízást nyert. Ma független kommunikációs szakember, több sikeres márka és ügynökség féltett titka. Szívesen dolgozik bárkinek, aki vevő penge agyára és humorára. Legsikeresebb kampányait nemzetközi mobilszolgáltatóknak, pénzintézeteknek és FMCG brandeknek készítette.

Gregg Harper

kreatívigazgató

Team Red

Gregg Harper: Here are some 'powerful keywords' that the LinkedIn algorithm recommended for my profile: Award-winning. Art direction. Concept development. Won awards. International experience. Creative thinker. International accounts. Global campaigns. Creative lead. All true I suppose. Over 25 years in the advertising industry, four global networks, a couple of hot shops, Canon, Burger King, Land rover, Nike, Volvo, group head, CD, ECD, London, New York, Amsterdam, Budapest. In my words.

Guilherme Somensato

Head of Art

DDB Budapest

Guilherme Somensato is a Brazilian creative currently living in Budapest. He has been working for advertising agencies for more than 15 years, including DDB Rio de Janeiro, Y&R São Paulo, TBWA Berlin and now DDB Budapest. Recently, he has premiered his first short movie called “Cosy for Two at Kuleshov St.”

Hajagos Rita

szakmai vezető

Red Lemon Media

A Red Lemon Media PR- kommunikációs ügynökség szakmai vezetője, társtulajdonosa. A hazai PR ügynökségi világot megelőzően közel 10 évig a Nike-nál, a világ vezető sportmárkájánál dolgozott több hazai és nemzetközi pozícióban. A márka számos ismert globális márkakommunikációs projektjében, kampányainak és rendezvényeinek stratégiai kidolgozásában vett részt. Ezt megelőzően a Motorolánál volt PR vezető, illetve sportvonalon több világverseny sajtófőnökeként is tevékenykedett.

Herendi Gábor

rendező

1989 óta dolgozik a reklám szakmában. Freelancer kreatívként kezdte a Kozmo reklámügynökségnél. 1991-től a BBDO Budapest kreatív igazgatója, majd 1994-től az Akció reklámügynökség kreatív igazgatója. Ekkor alapítja meg a Skyfilmet, ami reklámfilmek gyártását végzi. Ekkortól már ő rendezi a reklámügynökség reklámfilmjeit. 1995-től független reklámfilm rendező. Több mint 500 reklámfilmet rendezett, a legnagyobb megrendelői között volt a Postabank, Westel, Pepsi-cola, Douwe Egberts, Pannon GSM, Telekom, Eduscho, stb. Számos díjat kapott az évek során. 2001-ben rendezte első játékfilmjét a Valami Amerikát, amivel azonnal berobbant a játékfilmes világba. Azóta sok nagysikerű játékfilmet rendezett, köztük a Magyar Vándort és a Kincsemet. A top 10 legnézettebb filmből 4 az ő nevéhez kötődik. A Kincsem minden idők legnagyobb bevételét hozta a magyar filmek között.

Imre Kata

marketing és PR vezető

CHERRISK

A 2018 szeptemberében indult online biztosítási platform, a CHERRISK marketing és PR vezetője. Már az indulást megelőző másfél évben dolgozott a projekt előkészítésén és bevezetésén. Az egyetem elvégzése után Londonban szerzett tapasztalatot sales és HR területeken, majd 2012 és 2016 között a Garzon Bútor Zrt. nemzetközi értékesítési vezetőjeként helyezkedett el. A CHERRISK előtt a Prezi magyarországi B2B sales tevékenységét indította be.

Istenes Bence

műsorvezető

A 31 éves műsorvezető 2008 óta van a pályán. Karrierjét a VIVA TV-ben kezdte, majd az RTL Klub szatellitadóján, a Cool TV-n megkapta a Való Világ4 háttérműsorát, a Neked valót. Az áttörést 2013-ban az X-Faktor negyedik évada hozta el, később rábízták a Való Világ hatodik és hetedik szériáját is. Egy évig vezette a 89.5 Music FM reggeli műsorát, aztán az X- Faktor ötödik és hatodik évadának egyedüli házigazdája volt. Két éve Németországba költözött, ám részt vesz hazai produkciókban is. Az idén a német X Factor műsorvezetője, idehaza a Szenzációs Négyest és a Survivort viszi. A legismertebb hazai influencerek közé tartozik, a Facebookon közel 270 ezer, az Instagramon csaknem 390 ezer követője van, a YouTube-csatornájára pedig 140 ezren iratkoztak fel.

Maczelka Márk

kommunikációs vezető

SPAR Magyarország

2015. január 1-jétől Maczelka Márk tölti be a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját. Osztálya felel a sajtókapcsolatokért, a vállalati kapcsolatokért, a belső kommunikációért, a szponzorációs stratégiáért, a CSR stratégiáért, az event management-ért, valamint a marketingkommunikációért. A reklámszakember a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott előbb Kommunikáció- és Médiatudomány szakon, majd ugyanitt a Közgazdaságtudományi Karon szerzett másoddiplomát. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette, amelyet még egyetemi csoporttársaival alapított. Ügyfeleik között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak. Maczelka Márk 2012 júliusában csatlakozott a SPAR csapatához. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. A SPAR-nál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik nevéhez, ezeket összesen 17 hazai díjjal ismerték el. 2016. március 1-jétől pedig – párhuzamosan a kommunikációs vezető pozícióval – ő vezette a SPAR online értékesítési üzletágának kiépítését is. Maczelka Márk az Országos Kereskedelmi Szövetség társelnöke, valamint a Magyar Public Relations Szövetség Etikai bizottságának elnöke.

Pőcze Balázs

alapító, kreatívigazgató

Mito

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója vagyok. Békásmegyeren nőttem fel, általában melegítőben jártam iskolába. A C3-ban és a Műcsarnokban interneteztem, ahol kinyomtattam a kedvenc website-jaimat. Közel tíz évig tévéztem; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgoztam a három nagy csatornánál. Tíz éve a Mito kreatív csapatában dolgozom, például az OTP Bank, a Magyar Telekom és a Coca-Cola kommunikációján.

Szabó Gergő

digitális média és online video szakértő

Special Effects Media

Gergő nemzetközi tapasztalatát olyan prémium szórakoztatóipari tartalomtulajdonos cégeknél szerezte Budapesten és Londonban, mint az HBO, a The Walt Disney Company és a Sony Pictures Entertainment. 2013 óta YouTube-al foglalkozik, Special Effects Media nevű cége a Google Multi Channel Network partnereként több mint 100 prémium YouTube csatornát jogkezel, menedzsel és gyárt.

Vaszary Ádám

alapító-ügyvezető

Adamsky Budapest

Az Adamsky Budapest alapító-ügyvezetőjeként 2015-ben bekerült a Forbes 30 sikeres 30 év alatti listájára főként kreatív koordinációs, tv film-produceri és vállalkozásaiban elért eredményeinek köszönhetően. Az általa vezetett ügynökség szereti sokszor cinikus módon feszegetni a saját és ügyfelei határait. Ennek is köszönhető, hogy bár full service reklámügynökségként aposztrofálják magukat, mégis a PR Toplista 5. helyéig jutottak 2017-ben. „Szeretem azt hinni, hogy munkámmal tudom egy kicsit formálni a világot és remélem, hogy a jövőben lesz olyan ügyfelem, aki ezt hagyja is nekem.”

Zámbó Anna

PR vezető

Republic Group

2017 novembere óta vezeti a Republic Group PR részlegét. Az ügynökségnél 2015-ben kezdett dolgozni senior PR managerként. Korábban nemzetközi PR ügynökségnél szerzett tapasztalatot. A Republicnál kríziskommunikációs, corporate és brand PR, valamint márkabevezetésekkel kapcsolatos projekteket irányít, többek között olyan ügyfelek számára, mint az UNIQA, a CHERRISK, a MARKET Csoport, a Diófa Alapkezelő, a Párisi Udvar Hotel Budapest és a Katona József Színház.

ELŐADÓK

 Aczél László/VMLY&R, ügyvezető igazgató
 Ádám Orsolya/Positive PR, Account Manager
 Balatoni Zsófia/Uniomedia Communications, ügyvezető igazgató
 Bíró Balázs/Auchan, márkaigazgató
 Falvay László/VMLY&R, kreatív igazgató
​​​​​​​ Gricz István/Katona József Színház, kommunikációs és értékesítési vezető
 Járadi Judit/Geometry, vibe manager
 Jávor Bence, Greenroom
 Juhász Péter/Buzzword Strategies, PR expert
 Kende-Hofherr Krisztina/TMC Management, tulajdonos, ügyvezető
 Marosi Gergő/Mito, kreatívigazgató
 Miki357, filmrendező
 Nagy Annamária/HPS Experience, HR Strategy Director, Advisor
 Pamkutya
 Robin Smith/Geometry, kreatívigazgató
 Sós Bálint, filmrendező
 Tihanyi Szabolcs, Budapest Bank

További előadók egyeztetés alatt...