Ádám Orsolya

PR Manager

Positive PR

A Positive PR-nél két év alatt több mint 50 ügyféllel dolgoztam együtt rövidebb-hosszabb PR kampányokon. A sörfőzdétől a traktorfesztiválon át a kutya-cica tévéig szinte minden téma landolt már nálam. Mániákusan feszegetem a PR határait kreatív koncepciókkal, marketingstratégiákkal, influencer-együttműködésekkel, pusztán azért, mert a több és változatosabb munka jobban elszórakoztat.

Babucs Péter

lead creative

Mito

Babucs Péter vagyok, lead creative-ként dolgozom a Mitoban olyan márkákon, mint a Telekom, Coca-Cola, OTP, vagy az NMHH.

Beke Dániel

Senior Promo Producer

Comedy Central

Beke Dani vagyok. Az ELTE angol-kommunikáció után több rádióban megfordultam, majd a Nagy Rádiós Összeomlás után egy év reklámszövegírói kanyar és különféle külsős viccesemberkedések következtek. 2011 óta Viacom, először web content producerként, majd 4 éve promo producerként. Másfél éve senior csoportvezetőként felelek a Comedy Central magyar, lengyel, cseh és román promóiért. Emellett néha shortformokat és áldoksikat is gyártunk. Szabadidőmben pedig mikrofonba kiabálok.

Blaskó Nikolett

CEO

ACG

A magyar reklámszakma meghatározó szereplője, a nevéhez köthető ACG pedig az egyik legsikeresebb hazai független ügynökség. 2010 óta a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége alelnöke, felügyelőbizottsági tagja az UNICEF-nek és az Önszabályozó Reklámtestületnek, tagja a HBLF vezetői fórumnak. Elkötelezett a fiatal tehetségek felkarolásában, kiemelten támogatja a nők helyzetbe hozását az üzleti életben, emellett mecénása a hazai kortás designnak, divatnak. Házasságban él, két kislány édesanyja. Versenyszerűen lovagol, díjugrat.

Bujdosó Bianka

Client Service Director

ACG

Az ország egyik első bloggere, az OurFashion alapítója, aki azóta számos online magazint megjárt szerkesztőként és újságíróként. Reklámügynökségi karrierjét 10 évvel ezelőtt a social media területén kezdte majd az ACG digitális stratégája lett. Jelenleg az ACG Client Service Igazgatója emelett a Brain Bar kommunikációs csapatának külsős tanácsadója.

Dárdai Adrienn

marketing igazgató

CBA

2010. január óta erősítem a CBA Kft. csapatát. A ranglétra minden fokát megjártam, marketing asszisztensként kezdtem a vállalatnál, majd marketing vezetőként folytattam, jelenleg marketing igazgatóként a CBA és Príma márkákért felelek a csapatommal.

Gáspár Bence

kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályának vezetője

OTP Bank

Gáspár Bence az OTP Bank kommunikációs és társadalmi kapcsolatok főosztályának vezetője. Pályája kezdetén három-három évet dolgozott a PricewaterhouseCoopersnél és a Hill&Knowlton-nál, majd négy évig volt a MAG Zrt. kommunikációs és ügyfélkapcsolati főosztályvezetője. Hét éve dolgozik a piacvezető hazai kereskedelmi banknál, ahol 2016 óta a PR mellett a belső kommunikációért és a társadalmi kapcsolatokért is felel. Nős, egy lány-fiú ikerpár édesapja.

Gellért Emese

Creative strategist

Memo Communications

Kreatív szabadgondolkodó, forgatókönyvíró. Pályafutását több mint húsz évvel ezelőtt a Leo Burnettben kezdte, később a Grey-hez igazolt, ahol pár éveb belül az ügynökség kreatívigazgatója lett; az általa irányított csapattal az ügynökség számos díjat és megbízást nyert. Ma független kommunikációs szakember, több sikeres márka és ügynökség féltett titka. Szívesen dolgozik bárkinek, aki vevő penge agyára és humorára. Legsikeresebb kampányait nemzetközi mobilszolgáltatóknak, pénzintézeteknek és FMCG brandeknek készítette.

Gregg Harper

kreatívigazgató

Team Red

Gregg Harper: Here are some 'powerful keywords' that the LinkedIn algorithm recommended for my profile: Award-winning. Art direction. Concept development. Won awards. International experience. Creative thinker. International accounts. Global campaigns. Creative lead. All true I suppose. Over 25 years in the advertising industry, four global networks, a couple of hot shops, Canon, Burger King, Land rover, Nike, Volvo, group head, CD, ECD, London, New York, Amsterdam, Budapest. In my words.

Guilherme Somensato

Head of Art

DDB Budapest

Guilherme Somensato is a Brazilian creative currently living in Budapest. He has been working for advertising agencies for more than 15 years, including DDB Rio de Janeiro, Y&R São Paulo, TBWA Berlin and now DDB Budapest. Recently, he has premiered his first short movie called “Cosy for Two at Kuleshov St.”

Hajagos Rita

szakmai vezető

Red Lemon Media

A Red Lemon Media PR- kommunikációs ügynökség szakmai vezetője, társtulajdonosa. A hazai PR ügynökségi világot megelőzően közel 10 évig a Nike-nál, a világ vezető sportmárkájánál dolgozott több hazai és nemzetközi pozícióban. A márka számos ismert globális márkakommunikációs projektjében, kampányainak és rendezvényeinek stratégiai kidolgozásában vett részt. Ezt megelőzően a Motorolánál volt PR vezető, illetve sportvonalon több világverseny sajtófőnökeként is tevékenykedett.

Herendi Gábor

rendező

1989 óta dolgozik a reklám szakmában. Freelancer kreatívként kezdte a Kozmo reklámügynökségnél. 1991-től a BBDO Budapest kreatív igazgatója, majd 1994-től az Akció reklámügynökség kreatív igazgatója. Ekkor alapítja meg a Skyfilmet, ami reklámfilmek gyártását végzi. Ekkortól már ő rendezi a reklámügynökség reklámfilmjeit. 1995-től független reklámfilm rendező. Több mint 500 reklámfilmet rendezett, a legnagyobb megrendelői között volt a Postabank, Westel, Pepsi-cola, Douwe Egberts, Pannon GSM, Telekom, Eduscho, stb. Számos díjat kapott az évek során. 2001-ben rendezte első játékfilmjét a Valami Amerikát, amivel azonnal berobbant a játékfilmes világba. Azóta sok nagysikerű játékfilmet rendezett, köztük a Magyar Vándort és a Kincsemet. A top 10 legnézettebb filmből 4 az ő nevéhez kötődik. A Kincsem minden idők legnagyobb bevételét hozta a magyar filmek között.

Imre Kata

marketing és PR vezető

CHERRISK

A 2018 szeptemberében indult online biztosítási platform, a CHERRISK marketing és PR vezetője. Már az indulást megelőző másfél évben dolgozott a projekt előkészítésén és bevezetésén. Az egyetem elvégzése után Londonban szerzett tapasztalatot sales és HR területeken, majd 2012 és 2016 között a Garzon Bútor Zrt. nemzetközi értékesítési vezetőjeként helyezkedett el. A CHERRISK előtt a Prezi magyarországi B2B sales tevékenységét indította be.

Istenes Bence

műsorvezető

A 31 éves műsorvezető 2008 óta van a pályán. Karrierjét a VIVA TV-ben kezdte, majd az RTL Klub szatellitadóján, a Cool TV-n megkapta a Való Világ4 háttérműsorát, a Neked valót. Az áttörést 2013-ban az X-Faktor negyedik évada hozta el, később rábízták a Való Világ hatodik és hetedik szériáját is. Egy évig vezette a 89.5 Music FM reggeli műsorát, aztán az X- Faktor ötödik és hatodik évadának egyedüli házigazdája volt. Két éve Németországba költözött, ám részt vesz hazai produkciókban is. Az idén a német X Factor műsorvezetője, idehaza a Szenzációs Négyest és a Survivort viszi. A legismertebb hazai influencerek közé tartozik, a Facebookon közel 270 ezer, az Instagramon csaknem 390 ezer követője van, a YouTube-csatornájára pedig 140 ezren iratkoztak fel.

Járadi Judit

Vibe Manager

Geometry Group

Judit 2018 januárjában csatlakozott az Ogilvy/Geometry cégcsoporthoz egy újonnan létrehozott pozícióba, mint vibe manager. A hagyományos HR-vezetői szerepen túllépve, integrált módon segíti a személyes fejlődést támogató, élményközpontú foglalkoztatási rendszer kialakítását az ügynökségben. Innovatív koncepcióját a HR Komm Award 2018-ban bronz díjjal ismerte el.

Jávor Bence

group head

Greenroom

10 évvel ezelőtt felhívott egy reklámos barátom, hogy lenne-e kedvem másnap agyagköcsögöket formázni egy online filmben. Közepesen sikertelen színészként és megélhetési dj-ként: volt az a pénz, amiért volt kedvem. Visszafelé a kocsijában valahogy úgy alakult, hogy a következő héten már a junior copyja voltam. A korong helyett azóta is a Nagy Ötletet hajtom. A Greenroomban immáron 6 éve. Jelenleg group headként. Gyakran sapkát viselek.

Juhász Péter

PR expert

Buzzword Strategies

Mindenki a sikereivel büszkélkedik, engem viszont a megélt kudarcok edzettek azzá, aki ma vagyok. Közgázos egyetemistaként a Bank&Tőzsde pénzügyi hetilap kiadójánál gyakornokoskodtam, míg nem az internet megjelenésekor a Portfolio.hu hetek alatt kivégezte a munkaadóm olvasótáborát. Az egyetem után a Pesti Est igazgatótanácsa mellett szocializálódtam, azokban az években mikor a cégcsoport Ikaroszként szállt felfele, majd csapódott bele a magyar valóság fénylő tűzgömbjébe. Éveken át dolgoztam a Sanománál (a.k.a: Central Media), több hullámban igyekezve sokadmagammal megmenteni a Figyelő márkát – az eredmény közismert. Voltam egy évig a Budapest Business Journal főszerkesztője, és a sors fintora, hogy ezalatt eladtuk a print Resource-ot a Portfolio.hu-nak. Tíz éve kerültem át a médiafront túloldalára, a Goodwill, majd az ACG kötelékében érve senior kommunikációssá, olyan emlékezetes történelmi folyamatokon dolgozva, amilyen a bankadó, a magánnyugdíjpénztárak beolvasztása, vagy éppen a rezsicsökkentés. Alig egy éve irányítom saját üzletviteli és kommunikációs tanácsadási vállalkozásunkat, a Buzzword Strategiest. Egy óvatos, józan, öncélú allűröktől mentes stratégiai megközelítést alkalmazunk, talán nem kell részleteznem miért. Aki messze el akar érni, az sose lépjen olyan kőre, ami mohás, vagy inog.

Katus Kriszta

social media menedzser

Magyar Telekom

A Magyar Telekom social media menedzsereként dolgozom több mind 2 éve. Ez az első munkahelyem, még gyakornokként kerültem a csapatba és rögtön a kommunikáció sűrűjébe: egy több mint félmilliós követőtáborral vagyunk napi kapcsolatban Facebookon, Instagramon, YouTube-on és Twitteren. A munkám legnagyobb kihívása hogy a márkaüzeneteknek és üzleti igényeknek egyaránt megfelelve kommunikáljunk minden csatornán, a lehető legkreatívabb, legszórakoztatóbb módon.

Kende-Hofherr Krisztina

alapító tulajdonos

TMC Csoport

Kende-Hofherr Krisztina a TMC Csoport alapító tulajdonosa. A csoport alappillére a TMC Management az első amerikai mintára felépített közismert és népszerű televíziósokat, színészeket, zenészeket, sportolókat, képviselő sztármenedzsment ügynökség Magyarországon. KHK a hazai media- és kommunikációs piac egyik meghatározó alakja, aki a magánszférába való 2004-es kilépése előtt a TV2 kommunikációs igazgatója, azt megelőzően a Sláger Rádió kereskedelmi és marketing igazgatója volt. Itt sajátíthatta el az amerikai munkamódszereket, látásmódot és maximalizmust. Az Emmis International magyarországi rádiójának egyik vezetőjeként számos alkalommal vett részt kommunikációs-, értékesítési és branding workshop-on és továbbképzésen az Egyesült Államokban, ami nagyban meghatározza mai munkamódszereit és a feladatokhoz való hozááállását. Tapasztalatszerző céllal járt az Emmis Orlandóban és New Yorkban lévő rádióállomásainál, valamint az indianapolisi központi irodában is. Az RAB Training Academy sales és marketing hallgatója volt Dallasban, ahol tárgyalástechnikai és time menedzsment kurzusokon is részt vett. 3 cégben tulajdonos, 4-ben dolgozik rendszeresen, miközben édesanya, feleség, számos üzleti klub tagja, motivációs előadó és velejéig pozitív gondolkodó. A NőComment!, tv és színházi show, az ÉdesKettes, és az Anita Storyja producere.

Koródi Zsuzsanna

account director

XTRM GROUP

Közel 15 éve dolgozik az XTRM Group kötelékében, kezdetben a Traffic BTL csapatának irányítása és integrált kampányok menedzselése tartozott hozzá, majd izgalmas kitérővel az on-line kampányok és webshopok területén, az elmúlt években account directorként tevékenykedik nemzetközi és hazai márkák kampányain. A marketing kommunikáció világában a rendezvények mellett, a stratégia tervezés, a promóciók és az employer branding területén szeret alkotni.

Maczelka Márk

kommunikációs vezető

SPAR Magyarország

2015. január 1-jétől Maczelka Márk tölti be a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetői pozícióját. Osztálya felel a sajtókapcsolatokért, a vállalati kapcsolatokért, a belső kommunikációért, a szponzorációs stratégiáért, a CSR stratégiáért, az event management-ért, valamint a marketingkommunikációért. A reklámszakember a Pécsi Tudományegyetemen diplomázott előbb Kommunikáció- és Médiatudomány szakon, majd ugyanitt a Közgazdaságtudományi Karon szerzett másoddiplomát. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette, amelyet még egyetemi csoporttársaival alapított. Ügyfeleik között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak. Maczelka Márk 2012 júliusában csatlakozott a SPAR csapatához. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. A SPAR-nál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik nevéhez, ezeket összesen 17 hazai díjjal ismerték el. 2016. március 1-jétől pedig – párhuzamosan a kommunikációs vezető pozícióval – ő vezette a SPAR online értékesítési üzletágának kiépítését is. Maczelka Márk az Országos Kereskedelmi Szövetség társelnöke, valamint a Magyar Public Relations Szövetség Etikai bizottságának elnöke.

Marosi Gergő

kreatívigazgató

Mito

A Közgázra jártam, de nem végeztem el. Ez a téma minden vasárnapi ebéden előjött egészen addig, amíg négy évvel ezelőtt kreatívigazgató nem lettem a Mitónál. Azóta anyukám sokkal nyugodtabb. Velem ellentétben, mert én meglehetősen sokat pörgök azon, hogy az olyan ügyfeleinknek, mint az OTP, a Telekom, vagy a Borsodi minél izgibb és érdekesebb dolgokat tudjunk kitalálni.

Miki357

filmrendező

Régóta az egyik legnépszerűbb, legfelismerhetőbb stílusú videoklip-rendező és operatőr, az elmúlt években pedig egyre több reklámfilmet is készít. Szubkulturális közegből, a graffiti világából indult, Budapestre azért költözött, mert leégett a ház, ahol Törökbálinton lakott. Ennek ellenére szót ért a hardcore marketingesekkel is, és nem szereti, ha a szakmában arról panaszkodnak, hogy „bezzeg külföldön mennyivel könnyebb”.

Nagy Gábor

senior kreatív

Mito

Nagy Gábor vagyok, a Mito senior kreatívja. Mostanában az OTP-nek, a Magyar Telekomnak és a Coca-Colának time-olok a legtöbbet.

Nagy Máté

senior kreatív

DDB

Nagy Máté vagyok, a DDB-ben dolgozom a Magyar Telekomnak és a T-Systems-nek.

Pamkutya

2010 óra készítjük a videókat YouTube-ra, kezdetben teljesen hobbiból, de mostanra ez főállássá vált mindkettőnknél. Sokféle videótémát kipróbáltunk, és a csatornánk sokat változott mire eljutottunk a mostani 3 videós típusunkhoz: a paródiákhoz, a kalandokhoz és a kisfilmekhez. 3 éve készítünk cégek által szponzorált videókat is, és úgy gondoljuk meghatározó szerepünk van abban, ahogy a magyar YouTube-on a márkázott tartalmak kialakultak, és ahogy továbbra is alakulnak.

Pőcze Balázs

alapító, kreatívigazgató

Mito

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója vagyok. Békásmegyeren nőttem fel, általában melegítőben jártam iskolába. A C3-ban és a Műcsarnokban interneteztem, ahol kinyomtattam a kedvenc website-jaimat. Közel tíz évig tévéztem; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgoztam a három nagy csatornánál. Tíz éve a Mito kreatív csapatában dolgozom, például az OTP Bank, a Magyar Telekom és a Coca-Cola kommunikációján.

Puskás Balázs

senior copywriter

VMLY&R

Robin Smith

kreatívigazgató

Ogilvy/ Geometry cégcsoport

Robin 2018 szeptemberében érkezett Budapestre, az Ogilvy/Geometry cégcsoport kreatív csapatának élére. A brit kreatív szakember több, mint 35 éves tapasztalattal rendelkezik a reklámszakmában és a világ számos piacán dolgozott már vezetőként, mielőtt Dubaiból Magyarországra költözött.

Rossprim Dániel

account manager

VMLY&R

Sós Bálint Dániel

rendező

Kinopravda

Közel 15 éve kezdtem a reklámszakmát. A Laboratory Ideas art directoraként, majd szövegírójaként a Szőke Kapitány, Budapest Bank Emese és UPC Szerelők kampányait gondozgattam. 8 éve szakítottam a szövegírással és full-time rendezői pályára léptem. Ennek első éveiben az akkoriban igen népszerű ‘vírus’, ‘fehér hátteres’ és ‘szinte semmi pénz nincs rá’ zsánerekben mozogtam, de kitartó munkával sikerült ezeket magam mögött hagyni. Közel 5 éve társalapítóként a Kinopravda rendezői kollektívában dolgozom, főleg külföldi megrendelőknek. A reklám mellett tavaly elkészült első kisjátékfilmem is, jelenleg a nagyjátékfilm tervemet fejlesztem. kinopravda.tv balintsos.tv

Spák Boglárka

Regionális Marketing Manager

Wizz Air

Boglárka 10 éve tevékenykedik regionális márkakommunikációs és portfólió fejlesztési területen. Több éves FMCG területen szerzett tapasztalattal került a Wizz Air-hez, ahol a cég marketing és média stratégiájának kidolgozásában vesz részt. A 44 országban, ahol a cég jelen van nagymértékben eltérő piaci kihívásokat kell a fogyasztói kommunikáción keresztül megválaszolni, ami innovatív, sokszor rendhagyó szemléletet és megoldásokat kíván.

Szabó Gergő

digitális média és online video szakértő

Special Effects Media

Gergő nemzetközi tapasztalatát olyan prémium szórakoztatóipari tartalomtulajdonos cégeknél szerezte Budapesten és Londonban, mint az HBO, a The Walt Disney Company és a Sony Pictures Entertainment. 2013 óta YouTube-al foglalkozik, Special Effects Media nevű cége a Google Multi Channel Network partnereként több mint 100 prémium YouTube csatornát jogkezel, menedzsel és gyárt.

Szabó-Ámon Ágnes

Senior Account Executive

Ogilvy

Ági senior accountként elsősorban a WizzAir kampányainak megvalósításáért felel az Ogilvynél. Több éves tapasztalattal rendelkezik a regionális kampányok fejlesztése, valamint az ügynökség-ügyfél partneri fókuszú együttműködésén alapuló rendhagyó, üzleti kihívásokra reflektáló együttműködések terén.

Szabó Veronika

digital - account director

HPS Experience

A HPS Digital vezetője, csapatával az online stratégia és kreatív, social media, performance marketing és programozás szakterületein többek közt olyan ügyfeleket lát el, mint a Mondelez és a Nestlé. A HPS előtt 5 évig Londonban, az egyik vezető médiaügynökség tagjaként felelt a Samsung Mobile globális social media tervezésért és vásárlásáért.

Szűcs Gábor

Kreatívigazgató

Café Communications

Japán, francia, német, cseh, spanyol. Ezek nem a nyelvek, amiket beszélek, hanem azon autómárkák származási országa, amelyeken az elmúlt 17 évben kreatívként dolgoztam.

Tihanyi Szabolcs

lakossági marketingkommunikációs csoportvezető

Budapest Bank

A Budapest Bank lakossági marketingkommunikációs csoportvezetőjeként a bank kreatív és média stratégiájának kialakításáért, a kampányok menedzsmentjéért felel. Pályafutását a McCann Erickson és a DDB Budapest reklámügynökségnél alapozta meg. Megbízói oldalon a Telenor (Pannon) marketing csapatában vállalt aktív szerepet a cég márkaváltásában, a djuice és a Red Bull Mobile brandek bevezetésében.

Vaszary Ádám

alapító-ügyvezető

Adamsky Budapest

Az Adamsky Budapest alapító-ügyvezetőjeként 2015-ben bekerült a Forbes 30 sikeres 30 év alatti listájára főként kreatív koordinációs, tv film-produceri és vállalkozásaiban elért eredményeinek köszönhetően. Az általa vezetett ügynökség szereti sokszor cinikus módon feszegetni a saját és ügyfelei határait. Ennek is köszönhető, hogy bár full service reklámügynökségként aposztrofálják magukat, mégis a PR Toplista 5. helyéig jutottak 2017-ben. „Szeretem azt hinni, hogy munkámmal tudom egy kicsit formálni a világot és remélem, hogy a jövőben lesz olyan ügyfelem, aki ezt hagyja is nekem.”

Zámbó Anna

PR vezető

Republic Group

2017 novembere óta vezeti a Republic Group PR részlegét. Az ügynökségnél 2015-ben kezdett dolgozni senior PR managerként. Korábban nemzetközi PR ügynökségnél szerzett tapasztalatot. A Republicnál kríziskommunikációs, corporate és brand PR, valamint márkabevezetésekkel kapcsolatos projekteket irányít, többek között olyan ügyfelek számára, mint az UNIQA, a CHERRISK, a MARKET Csoport, a Diófa Alapkezelő, a Párisi Udvar Hotel Budapest és a Katona József Színház.

ELŐADÓK


 Balatoni Zsófia/Uniomedia Communications, ügyvezető igazgató
 Bujáki Zsolt / Volkswagen Haszonjárművek, Marketing Manager
 Horváth Gergő / Artificial Group, kreatívigazgató
 Kabai Dániel / Comedy Central, kreatívigazgató
 Kende-Hofherr Krisztina/TMC Management, tulajdonos, ügyvezető
 Kovács Dániel / Roxer, kreatívigazgató
 Nagy László / ACG, kreatívigazgató

 Ördög Ibolya / Hyundai Holding Hungary , Marketing és kommunikációs vezető
 Sipos Dávid / HPS Experience, CEO
 Szabó Veronika / HPS Experience, Digital account director
 Szabó Virág / Borsodi Sörgyár, premium brand menedzser
 Tőrös Balázs / Fastbridge, Head of Concept Team 
 Tumó Nóra / Telenor, kampány lead